tiistai 30. maaliskuuta 2010

Tuesday

1&2. Käytiin tänään siskon kanssa hakemassa junaliput huomiseksi Vaasaan ja tolla asulla olin liikenteessä. Eli ruutupaita ja kaulahuivi 2nd hand, nahkatakki JC, laukku H&M ja niittinilkkurit Andiamo

3.Mun piti tilata toi vartalokoru aikoinaan H&M:n nettikaupasta ja eilen löysinkin sen Itiksen H&M:stä. Toi on tosi kiva ja hetken mietinkin sen ostamista, mutta sain kuitenkin itteni hillittyä ja shoppailulakon nimissä vein sen kylmästi takaisin hyllylle. Go me!

3. Sain mun äitipuolelta tänään tollasen söpön pääsiäisleivoksen ja suklaata, aww.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei paljonnko toi vartalokoru maksaa :o?

Suvi kirjoitti...

6.90€ muistaakseni :)

Irina kirjoitti...

digailen sun tyylistä ihan hirveesti!:) toi laukku on aika sellanen mitä oon ettiny, onkohan noita vielä h&mässä...

Suvi kirjoitti...

Irina: hiih kiitos ja kuule samat sanat! kyllä noita laukkuja ainakin pari päivää sitten oli kaikissa helsingin hennesissä :)

Anonyymi kirjoitti...

oi että mä tykkään sun asuista, kuvista, nassusta = tästä blogista ! :-D joka postaus ain niin kiva.

Suvi kirjoitti...

kkiira: voi olipa piristävä kommentti, kiitos :) ja sun blogis on ihana myös!

Lähetä kommentti