sunnuntai 19. syyskuuta 2010

costume party










Kuvat on perjantailta, kahen kaverin naamiais/synttärijuhlista!

En oo saanu aikaseks kirjotella tänne mitään kahteen viikkoon. On ollut aika kiireistä ja laiskuuttakin ilmassa sen verran, että postausten tekeminen on aina vaan lykkäytynyt. Mut en ota paineita. Teen tätä just sillon kun haluan ja jaksan. Oon miettinyt tän bloggailun lopettamistakin, koska mun innostus on ollu aika hukassa lähiaikoina. Mutta en aio lopettaa, jos sitä pelkäätte. Pidemmän päälle ajateltuna, mulle tulis liian orpo olo ilman tätä :)

PS. Mun blogi täyttää tänään 1 vuotta. Kiitos teille, että ootte (melkein) kaikki ollut niin ihania lukijoita!

12 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Tuossa toiseksi vikassa kuvassa tuo tyttö näyttää ihan Drew Barrymorelta!

Suvi kirjoitti...

oho niimpäs näyttääkin! hihi mun kaunotar :)

Irina kirjoitti...

näyttääpä ihanilta juhlilta!

Sofia kirjoitti...

onnea! ja hei tosi kivoja kuvia :)

ps. nähään taas koulun puolella

Anonyymi kirjoitti...

Hyvää 1.vuotis synttäriä! ;D
Tää on niiiin kiva blogi, pliis älä lopeta! <3

Anonyymi kirjoitti...

jeee oot palannu mut älä lopeta :( mulki tulis orpo olo ilman tätä

Suvi kirjoitti...

Irina: juu sitä ne olikin :)

Sofia: kiitos! ja joo koulussa taas törmätään :)

Anonyymi: hihii kiitti!

Anonyymi: juu en nyt toistaiseks oo lopettamassa :D

emma kirjoitti...

onnee sun blogille ja kivoja kuvia !

Anonyymi kirjoitti...

tosi kivoi kuvii ! mikä kamera neidil on? (:

Henna kirjoitti...

oi vitsi näyttää tosi hauskalta :--)

Suvi kirjoitti...

Emma: kiitos :)

Anonyymi: kiitti! kamera on canon EOS100D

Henna: sitä se olikin :)

veerra kirjoitti...

ääää miks kukaan mun tuttu ei ikin pidä naamiaisia/teemabileitä, haluuuun! 8) ja mulla on sulle muffinssi mun blogissa :P

Lähetä kommentti